06 května 2015

FACEVOLUTION HAIRPLUS


Sérum na růst řas a obočí jsem objevila na veletrhu kosmetiky Interbeauty Prague. Nejdřív jsem se ho bála, protože těmhle věcem moc nevěřím, ale nakonec jsem se pro něj rozhodla. Nikoli pro řasy, ale obočí! S délkou řas jsem totiž neměla nikdy problém, od malička je mám dlouhé a zatočené po tatínkovi a tmavé po mamince. Naopak s obočím problém mám. S tvarem jsem spokojená, ale hustota mi bohužel nevyhovuje. Především u kořene nosu, kde ho mám prořídlé a nesouměrné. Před rokem jsem se kvůli tomu dokonce rozhodla jít na permanentní makeup obočí - metodu vláskování. Ta mi sice na hustotě opticky přidala, problém ale nevyřešila. Obočí prostě nerostlo. A to doslova! Spoustu mých kamarádek mi dokonce závidělo, že ho nemusím skoro vůbec upravovat, já ale byla pořád nespokojená...

Proto jsem na produkt od FacEvolution, Hairplus tak trochu spoléhala a dobře, že jsem tak udělala. Zatím jsem totiž s výsledky spokojená. A to ho používám teprve 16 dní! Samozřejmě vývoj budu sledovat nadále a budete se moc těšit na články po 3 týdnech užívání, 5 týdnech užívání a tak dále a tak dále... Prostě do té doby, než budu s výsledkem sto procentně spokojená. Poté sérum předám Viki, která nemá problém s obočím, ale s řasami. Rády bychom totiž věděly, jestli bude fungovat i na ně. O tom vám samozřejmě také napíšeme! Teď ale zpět k obočí - vyfotila jsem vám před používáním a po něm, tak se na to pojďme podívat.



Na první fotce můžete vidět přesně to, o čem jsem mluvila. U kořenu nosu je obočí prořídlé a nedrží tvar. Zatímco po 16 dnech se mi krásně zhustilo a začalo růst. S tím samozřejmě přišlo častější vytrhávání (teď už chápu, proč mi kamarádky záviděly). Ale jsem spokojená. Brzy sérum přestanu nanášet na pravé obočí (na fotce levé), protože to se vzpamatovává vcelku rychle. Zatímco s tím levým (na fotce pravým) ještě úplně spokojená nejsem. Tak uvidíme, jak to bude vypadat za týden - dva! Jinak - fotku »před« jsem fotila ráno před odchodem z domova, druhou fotku »po« večer po příchodu. Omlouvám se tak za jiné světlo. Doufám ale, že rozdíl i tak vidíte!



Štěteček je velmi tenký, nemusíte se tak bát, že sérum nanesete tam, kam nechcete! Konzistence je slušná, jelikož ze štětečku nijak nekape a po nanesení nestýká. Což je fajn, protože vám chloupky nezačnou růst tam, kde nechcete.


Za mě je tak Hairplus super a splňuje, co slibuje. Používám ho jednou denně a to ráno po nalíčení. Je průhledný a rychle se vsakuje, takže nikdo nic nepozná. Prodavačka mě dokonce upozornila, že při nanesení večer bych si sérum mohla nechtěně otřít jinam. Takže jsem ze strachu, že budu mít chlupy na čele, aplikaci večer ještě nezkoušela :D A vám doporučuji to samé. Ještě bych na závěr ráda napsala, že mám dehydratovanou, suchou pleť a nevím, jak sérum bude reagovat třeba s pokožkou mastnější. S tím bohužel zkušenost nemám. Podle prodavačky na typu pleti prý nezáleží. Takže by výsledek měl být stejný...

Jediné mínus, které bych séru vytkla je cena. Myslím, že pro plno lidí bude částka až příliš vysoká (Okolo dvou tisíc). Když to však porovnám s tím, co za 16 dní tenhle zázrak ve flakonku zvládl, tak si myslím, že kdyby byl za přijatelnějších 500 korun, tak by byl nedoceněný.

Já jsem opravdu ráda, že jsem se pro něj nakonec rozhodla, protože mi po letech splnil něco, o čem jsem snila.

Doufám, že jsem vám v dnešním článku ukázala něco, o čem jste nevěděli nebo uvažovali a nebyli si jistí. Určitě mi dejte vědět do komentářů, jestli jste někdy nad něčím takovým uvažovali! Budu se těšit. Krásnou středu, Káťa.

1 komentář:

  1. Moc hezky napsanej článek. O séru jsem také přemýšlela. A koupím si ho, když to tak čtu. Mám podobný problém, co ty... Takže chápu tě.

    OdpovědětVymazat